sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Ihan pihalla.

Blogimaailma on rullannut ihan hirvittävällä vauhdilla, mutta missä ihmeessä mä oon ollu? En ainakaan linjoilla, siltä tuntuu... Taidan kärsiä pienoisesta blogiähkystä kun olen seuraillut aktiivisesti vain ihan paria lemppariblogia. Kuvia on kyllä tullut napsittua entiseen tyyliin mutta mitään ei ole päässyt julkaisuun asti. Hämmentävää. Mutta yritänpä nyt skarpata!


Kaivelin kuvat arkistoista jotka alkavat jo vähän pursuilla materiaalia. :D No ei ehkä sentään pursuilla, mutta valinnanvaraa tuntuu olevan. Kesä tulee mintunvihreiden farkkujen myötä enemmän ja enemmän todelliseksi ja kun takista käärii hihat niin kyllä kelpaa! Kaiken tietysti kruunaa mansikat ja jäätelö torilla töiden lomassa nautittuna. Töissä kuitenkin vuoraudun fleecen ja tuulitakin suojiin suojellen herkkiä kinttujani säärystimillä farkkujen alla. Ei siis mitään erityistä blogimatskua nuo työvaatteet ainakaan tähän aikaan vuodesta! Tulkaahan kuitenkin käymään Tammelantorilla!


Yksi huikea juttu täytyy vielä jakaa! Olin viime viikolla käymässä ystävän luona kylässä ja kävin henkevän keskustelun hänen 1-vuotiaan tyttönsä kanssa ruuasta. Keskustelu oli seuraava:

Minä: Murunen, syötkö itse?
Pieni ihminen: Syön!

Aivan mahtavaa! Tytön äiti tosin oli sitä mieltä että vastaus oli vahinko, mutta elän ehdottomasti siinä uskossa että minä ja pieni muru kävimme keskustelua tonnikalakastikkeen syömisestä. :D

4 kommenttia:

Naily kirjoitti...

Hienot housut! Tuo väri on upea. :) Joskus olen toivonut omaan kaappiin värillisiä housuja, mutta kokemuksesta en osaa niitä kuitenkaan käyttää. Punaiset jäivät aina pinon alimmaiseksi ja lopulta lähtivät kiertoon.

Heidi kirjoitti...

Kiitos. :) Samoin kävi mun punaisille farkuille. Ensin metsästin niitä hirvittävällä innolla ja kun lopulta löysin niin jäivät pitämättä. Näitä vihreitä sentään tulee pidettyä aina välillä mutta vähän kausiluontoisesti. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei skarppi, takaisin linjoille sieltä! Vanha Tincali-täti täällä huutelee, että entinen on osaltani mennyttä ja uusi alku oli tarpeen. ;)

Sinulle on tunnustus blogissani. Tulehan katsomaan!

http://furiahz.blogspot.com/2011/07/you-have-sweetest-blog.html

Heidi kirjoitti...

Voi rakas lapsi! Palaan linjoille HETI kun ikuisuuden kestänyt nettiongelmani saadaan kuntoon. Ja pokkaan tunnustuksen oikein innoissani, kiitos siitä! :)